Fuar Öncesi ve Sonrası Hazırlık, Uygulama ve Takip Stratejisi
Hedef ziyaretçi kitlesini oluşturabilmek için fuar katılımcı listesi temin edilmelidir (fuar organizasyon yönetimi, Ticaret Bakanlığı Alım Heyeti listesi vb. kaynaklardan talep edilebilir). Fuar öncesinde sayısal satış hedef tablosu hazırlanmalı. (En az 20 müşteri ile tanışmak, 10 sıcak bağlantı kurmak, 5 kesin sipariş almak, ………. TL. ciro oluşturmak. Geçmiş yıllarda yapılan fuarlarda iletişime geçilmiş, numune gönderilmiş ancak siparişe dönüşmemiş firmaların listesi (firma adı, yetkili kişi, adres, iletişim, e-posta vb.) hazırlanmalıdır. Mümkünse, hangi müşterinin hangi gerekçeyle satın alma gerçekleştirmediği tespit edilmeli ve buna uygun stratejiler geliştirilmelidir. Daha önce etkileşim sağlanmış firmalara; özel indirimler, avantajlı paketler,